Marketing is rommelig

En als dat het niet voor je is, daag je jezelf dan genoeg uit?

We worden opgevoed om binnen de lijntjes te kleuren. Doe je dat niet, probeer je eens wat gekke dingen, krijg je het vrij snel om je oren van je bubbeltje.

En dat is jammer.

De bedrijven waar ik afgelopen 15 jaar voor werk die het hardst gaan, kleuren nΓ­et binnen de lijntjes.

Die krassen de lijntjes weg en maken een compleet nieuwe tekening.

Chaos creΓ«ren, buiten de lijntjes kleuren, “out of the box” denken, hoe je het ook wilt noemen. Doe jij het genoeg?

Laat me wat suggesties doen voor jou als freelancer. Er is geen goed of fout, overigens. Ik geef daarom een duimpje voor wat goed is en een spierbal als je wilt flexen.

πŸ‘ŒπŸ» Zo nu en dan iets delen op Linkedin
πŸ’ͺ🏻 Elke dag, hoe dan ook, een bericht plaatsen met waarde voor je netwerk

πŸ‘ŒπŸ» Netjes blogartikelen schrijven over je branche
πŸ’ͺ🏻 Uit het niks een webinar opnemen en deze als leadmagneet inzetten in een pop-up

πŸ‘ŒπŸ» Online marketing laagdrempelig inzetten met beperkt budget
πŸ’ͺ🏻 Gekke video’s op Youtube en socials knallen, extern bloggen en influencers inzetten

πŸ‘ŒπŸ» De funnel die je al jaren gebruikt optimaliseren
πŸ’ͺ🏻 Een compleet nieuwe salespage en funnel ernaast opzetten en a/b testen

πŸ‘ŒπŸ» Zelf productfoto’s en video’s maken die je diensten promoten
πŸ’ͺ🏻 De beste fotograaf uit je regio inhuren voor een vette shoot

πŸ‘ŒπŸ» Binnen Nederland je afzetgebied houden, want je kent de markt hier
πŸ’ͺ🏻 Een Engelse site starten, je diensten uitschrijven en een jaar lang internationale marketing doen

CreΓ«er jij wel eens wat chaos?

Opruimen komt later wel.