Het is 2032. Alle marketing is geautomatiseerd.

Maandagmorgen.

Jij bent een business coach. 

Je persoonlijke BusinessAsssistant app weet dat jouw doelgroep op Linkedin goed engaged om 09.03. Uit de historie weet hij dat een dosis inspiratie goed werkt.

BusinessAsssistant zet automatisch de CopyBot app aan het werk met als keywords: “inspiratie”, “maandag” en “winter”. De post verschijnt op Linkedin en de likes stromen binnen.

BusinessAsssistant ziet dat jij deze maand nog twee coachinggesprekken moet doen om je target te halen.

Hij zet de MarketingBot aan het werk.

👉🏻 Er gaat een Google Ads campagne aan op de juiste keywords, waarbij de juiste doelgroep op het ideale tijdstip de perfecte advertentie ziet.

👉🏻 Via een AI upload van jezelf genereert hij een Youtube Ad, die een actuele boodschap bevat en zegt dat je deze maand nog twee plekken beschikbaar hebt.

👉🏻 Een display campagne start die naar alle digitale billboards wordt gepusht.

Er komen in drie uur tien leads binnen. Deze worden gebeld door de TelefoonAIssistant. Twee converteren naar een klant, die BusinessAssistant automatisch in je Google Calender inplant.

 

Alle campagnes gaan weer uit. 

Alle marketing wordt geautomatiseerd.

Ben jij er klaar voor?