80% van de berichten op Linkedin bestaat uit content dat de โikโ wil vertellen.
๐๐ปIk ben geslaagd
๐๐ปIk heb een nieuwe baan bij VijfdeBureauInTweeJaar
๐๐ปIk zoek een nieuwe baan
๐๐ปIk heb een nieuwe medewerker
๐๐ปIk heb voor het eerst iemand moeten ontslaan
๐๐ปIk zoek een nieuwe medewerker
๐๐ปIk heb een KijkMijBelangrijkZijn award gewonnen
๐๐ปIk stond op het podium bij event XYZ
En dat mag.
Maar vraag je eens af: is dit iets dat _ik_ wil delen of wat mijn lezers willen lezen?
Draai het eens om. Bied 80% waardevolle content en schrijf 20% over jezelf.
๐๐ปDeel inzichten die je hebt opgedaan
๐๐ปGeef gratis content / spreadsheets / plannen weg die voor je hebben gewerkt
๐๐ปDeel iets dat je inspireert
๐๐ปBeantwoord een vraag die je vaak krijgt van klanten
๐๐ปReageer met een post op een actueel topic in je branche
๐๐ปDeel top-10 lijstjes van boeken / mensen / websites / blogs / Youtubers die je inspireren
๐๐ปZeik over dingen die je irriteren op social media